Klachtenregeling

Bij Roy van Vliet parket hechten wij veel waarde aan een tevreden klant. Hiervoor zullen we altijd alles in het werk stellen.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij willen je graag verder helpen en een gepaste oplossing bieden. Bel of mail ons voor het vinden van een oplossing. Contactformulier, info@royvanvlietparket.nl of 0614294940.

Wij zullen de klacht bekijken en naar ieders tevredenheid proberen op te lossen. Na ontvangst van de klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen uiterlijk 14 dagen na ontvangst de klacht inhoudelijk beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben dan stellen wij je uiteraard hiervan op de hoogte.

Platform Europese unie

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@royvanvlietparket.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”